Jäsenen Sarbinus uusimmat tuotokset

  1. Sarbinus

    Palauteketju: Pyhän Patrickin päivän tapahtuma 2024

    Ei tarvitse alkaa nälvimään kun en ollut samaa mieltä, pysytään asiallisina. Tarkoitin "kestävällä tavalla pelaamisella" sitä että ei kuluta liikaa patoja per kylä, pelikin muistutti siitä että voi siirtyä seuraavaan kylään mikäli tehtävät tuntuvat liian hitailta tai vaikeilta -> itse tein...
  2. Sarbinus

    Palauteketju: Pyhän Patrickin päivän tapahtuma 2024

    Ihan hyvä tapahtuma kun vain tietää miten kestävällä tavalla pelataan eteenpäin -> eli niin että kultapadat riittää koko tapahtuman ajaksi Plussia ja miinuksia: + Korkeammilla kausilla oleville hyvät tapahtumaraksat (taverna ja apteekki) + Pienille pelaajille hyvät palkkiot tehostamaan...
  3. Sarbinus

    Palauteketju: Talvitapahtuma 2023

    Aika kallista tulee olemaan kalenterin hankkiminen täysille kun avain ei joka laudalla välttämättä ole... eli voi mennä päivässä useampi pelilauta ja paljon tähtiä että sen saat mikäli sattuu sekoitukseen kerran tai useamminkin. Mutta onhan tuo joulupukkiraksa aika kova juttu
  4. Sarbinus

    Alcan toiminta

    Tuo 2-kaistaisten sattumat on kai joku bugi? Mulla muistaakseni niitä myöskin tuli foehelpperin ilmotuksiin vaikka ei kylässä niitä teitä ollu, päätin sitten vaan pitää yhtä palaa kylässä jatkuvasti ettei mene hukkaan hyvät sattumukset. Jossain vaiheessa sitten loppui niiden tulemiset vaikka...
  5. Sarbinus

    Palauteketju: Luontotapahtuma 2022

    Oho, mielenkiintoinen huomio. En itse harrastakaan työkalujen ostelua paria vasaraa lukuunottamatta kun se 65:lla saatavat 10 ekstraliikettä on huomattavasti parempi. Varmasti tuo työkalujen hinta on virhe tuolla päässä Muuten olen erittäin tyytyväinen tähän tapahtumaan... 24...
  6. Sarbinus

    Palauteketju: Forge of Empires 1.224

    No niin! Nyt tulee kiintoisaa kampetta huutokauppaan ja hyllylle
  7. Sarbinus

    Palauteketju: Mogulivaltakunnan kulttuuriasutus

    Aloitin tänään kokeilemaan Mogulikylää... täytyy sanoa että pettynyt olen. Tuotantovaluuttaa ei saa alkupotin käyttämisen jälkeen muuten kuin asuinrakennuksilla jotka on ihan roskaa alussa tottakai. Ensimmäinen kulttuurirakennus, jolla voisi kolikoita tuottaa, on vasta neljäntenä...
  8. Sarbinus

    Galata

    Kyllä se ainakin tuntuu torppaavan kun mä ryöstelen naapureita... itsehän en ryöstelijöitä pelkää joten en todellakaan tuhlaa tuohon raksaan pojojani
Ylös