Minihaasteet

Mr.Freshh

Community Manager
Rival.png

Terve, vastustaja!

Edessäsi seisoo arvostettu paroni Alaric Ironsoul, näiden maiden hallitsija. Uskallatko todistaa arvosi? Hae pyhä esine. Mutta epäilen sitä suuresti. Mene sitten!

Onko onni puolellasi? Haasteeni odottavat sinua. Jos onnistut selviytymään niistä jollakin ihmeellä, sinua odottaa runsas palkinto. Tehtävien suorittaminen ei kuitenkaan ole mikään lastenleikki.
Aika on lyhyt, etkä koskaan voita minua! Tänään on ensiesiintymiseni, mutta älä pelkää, palaan myöhemmin! Tällä kertaa keskityn kiltaretkiin, joiden kesto on huomattavat 2 päivää!


Kuuletko tuon naurun? Se olen minä, huvittuneena turhista yrityksistäsi.

Terveisin,
Paroni Alaric Ironsoul



Arvon pelaajaat,

Tänään esittelemme uuden ominaisuuden: Minihaasteet!

Jos etsit jännittävää haastetta pelissä, tämä on täydellinen tilaisuus testata taitojasi ja ansaita lisäpalkintoja. Paroni Alaric Ironsoul on vastustajasi, joka tarjoaa tehtäviä, jotka sinun on ratkaistava lyhyessä ajassa, noin 2-3 päivässä. Kun etenet ja suoritat tehtäviä onnistuneesti, sinut palkitaan vastaavasti. Mitä enemmän tehtäviä suoritat, sitä parempia palkintosi ovat. Mutta varoitan sinua, että haasteet vaikeutuvat koko ajan.

image-2023-11-14_13-16-19.png


Nämä minihaasteet eivät ole saatavilla vain tapahtumien välillä, vaan myös niiden aikana. Pidä silmällä tulevia haasteita seuraavan tapahtuman aikana!

Kuten aina, otamme mielellämme vastaan palautetta! Nauti minihaasteista!

Terveisin,
Forge of Empires -tiimi
 

Mr.Freshh

Community Manager
Arvon pelaajat,


Ominaisuuden aktivoinnissa oli ongelmia, joten olemme nyt siirtäneet sen julkaisua viikolla.

Ensimmäinen haaste alkaa 28. marraskuuta ja päättyy 30. marraskuuta (aamulla).


Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa vaivaa. Pääset onneksi pian haastamaan Paroni Alaric Ironsoulin!


Terveisin,
Forge of Empires -tiimi
 
Ylös