Palauteketju: Kesätapahtuma 2013

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser3

Guest
En kääntänyt tuota yksi yhteen kun en muistanut ulkoa confectionaryn suomennosta.

Nutcracker eli Pähkinänsärkijä = sotilaanmuotoinen koriste, 2x1.
confectionary eli Makeiskauppa = 2x4 tuotantorakennus
 

DeletedUser

Guest
Bugaa kesätapahtuman tehtävä, jossa pitäisi kouluttaa 4 nopeaa yksikköä.
Ei päivity koulutukset, vaikka olen kouluttanut yli tarvittavan määrän, ja koittanut usealla ratsumiehellä tuota.
 

DeletedUser14

Guest
Bugaa kesätapahtuman tehtävä, jossa pitäisi kouluttaa 4 nopeaa yksikköä.
Ei päivity koulutukset, vaikka olen kouluttanut yli tarvittavan määrän, ja koittanut usealla ratsumiehellä tuota.


Kai olet tehnyt 4 samaa ratsumiestä? Ei ilmeisesti hyväksy jos tekee pari sitä ja pari tuota. Muuta selitystä en keksi.
 

DeletedUser

Guest
Muistaakseni kaikki pitää olla samaan aikaan elosssa, eli 4 samaa elossa olevaa ratsuyksikköä.
 

DeletedUser

Guest
En tiedä onko vikaa omassa päässäni, mutta tuntuu että omassa naapurustossani on varmaan jonkun altteja, jotka käy sabotoimass jatkuvasti hyviä palkintoja päivittämällä pyörän, ettei jää muille.. Tiedän parikin tiliä, jotka eivät ole edistyneet ollenkaan puolen vuoden aikana, tuotantokaan ei ole bonuksella, mitä nyt käyvät päivittämässä pyörää kriittisillä hetkillä. :( Ei ole jäänyt itselle yhtään hyvää kierrosta, kaikki parhaat palkinnot viedään öisin..
 

DeletedUser133

Guest
Ei, nyt isoa kysymystä, mutta naapurustosta hävis muut pelaajat yhtä lukuun ottamatta ja nyt pitäis kiillottaa 25 kertaa aika mahdoton tehtävä...
 

DeletedUser

Guest
Pyydä pelaajia kavereiksi.
mä voin olla 1 niistä, ainakin väliaikaisesti.

Outoo toi tommonen. Oliko kaikki epäaktiveja, vai mitenkäs ne nyt tollai katos o_O
 

DeletedUser3

Guest
Ei, nyt isoa kysymystä, mutta naapurustosta hävis muut pelaajat yhtä lukuun ottamatta ja nyt pitäis kiillottaa 25 kertaa aika mahdoton tehtävä...

Kolme vaihtoehtoa:
1) Liityt kiltaan jolloin voit kiillottaa killan jäseniä
2) Lisäät muita pelaajia ystäviksi jolloin voit kiillottaa heitä.
3) Teet tukipyynnön (Pelissä oikea nappi=>valikosta "Ota yhteys tukipalveluun") ja pyydät naapuruston vaihtoa. Tämänkaltaisissa tapauksissa voin vaihtaa naapurustoa käsin.
 
Ylös