Taisteleminen

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser154
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser154

Guest
Mietin tässä vain että miksei ampuvat yksiköt ammu takaisin kun niitä ammutaan? Vai olenko väärässä? Mistä johtuu ettei ampuvia yksiköitä olla laitettu ampumaan takaisin? Kertokaa mulle! :D.
 

DeletedUser154

Guest
Eikös niillä ole jo? Heikkoja jokaista yksikköä vastaan?
 

DeletedUser

Guest
Ykisnkertaisesti vaikka näin:
Ampuvat pystyvät vahingoittamaan vihollista ilman, että viholliset vahingoittavat niitä, joten on vain hyvä, että lähitaistelijoilla voi myös vaihingoittaa niitä ilman, että ne vahingoittavat lähitaistelijoita.
 

DeletedUser137

Guest
Kartan taistelut ovat välillä hyvin mielenkiintoisia. Tekoäly laittaa esimerkiksi metsänvartijan etenemään kartalla 11-14 ruutua.

Vastustajan bonuksettomat joukot kestävät 3-4 osumaa vaikka hyökkäysbonus on 60% ja pari aikakautta välissä jne....

Muutkin voisivat huomioitaan tänne kirjoitella, että saadaan asiat kuntoon.

Kiitos.
 

DeletedUser

Guest
Kartan taistelut ovat välillä hyvin mielenkiintoisia. Tekoäly laittaa esimerkiksi metsänvartijan etenemään kartalla 11-14 ruutua.

Vastustajan bonuksettomat joukot kestävät 3-4 osumaa vaikka hyökkäysbonus on 60% ja pari aikakautta välissä jne....

Muutkin voisivat huomioitaan tänne kirjoitella, että saadaan asiat kuntoon.

Kiitos.

Oon huomannu saman lisäks välillä vastustajan kevyet/raskaatjoukot liikkuvat kuin ratsuväki. Dunkenlwaldin ratsuväki on se sit varustettu keihäillä tai jousilla niin ne ampuu niinkuin myöhäiskeskiajan tykistö eikä niiden tarvi liikkua ollenkaan kun kantamana on koko kenttä, sit ne kestävät osumaakin huomattavan paljon enemmän kuin pitäis. Aika toivoton tilanne kun saat ensin siirtää yhtä ukkoa ja sit vuoroon tulee vastustajan ratsujoukot jotka tappaa jo puolet sun joukoista aloitus ruutuun liikkumatta itse ruutuakaan.

Edit:Jahas tuo on kuin onkin bugi ja paha sellainen. Tälläkertaa pääsin hyökkäysetäisyydelle ja klikkaan et hyökkää niin mun ukko siirtyykin samaan ruutuun sen vihunkans seisomaan, no oli sit pakko kokeilla uudestaan toista vihuu vastaan ja samahomma. Sit vuoro siirty vihollisille niin ne tekikin kaks siirtoo peräperään, ens ne meni puoleenväliin kenttää kääntyivät takaisin ja hyökkäsivät mun ukkojen selkään. Ihmekkös et tulee välil ylivoimaisilla joukoillakin turpaan 100-0 kun haamu joukkoja vastaan joutuu taisteleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

kingtaukki

Tuore kasvo
olen huomannut saman asian .peli ohjailee liikaa ,eikä anna ampua edes liki vieressä olevaa vihollista.

:cool:
 
Ylös