Uusi pelaaja vailla klaania ja apua! :)

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser290
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser290

Guest
Morjesta!

Latasin pelin tabletille ja kiinnostuin pelistä välittömästi...peli tuntuu oikein mieleiseltä.
Olen aina pitänyt strategiapeleistä. Mielestäni olen ymmärtäny pelin idean oikein hyvin vaikka en olekkaan mikään mestari pelaaja ikinä ollutkaan. En oo meinaan ikinä omistanut esim. "Pöytäkonetta" joten en ole ollut mikään "pelaaja".
Perus konsoli ja nhl ;). Olen koittanut peliä pelaa niin aktiivisesti kuin suinkin töiltä ja lapsen kasvatukselta kerkeän..

Eli siis.
Toivoisin saavani pelikavereita/tovereita :D "klaania?" jossa pelata ja pelaajia joilta saa hyviä neuvoja ja tukea.
Painotan että käyn töissä ja olen perheellinen..mutta pyrin pelaamaan niin aktiivisesti kuin suinkin kerkiän..
Jos haluat minut "jengiisi" pelaamaan ethän menetä hermoja jos en jotain osaa/tiedä ja en aina kerkiä pelaamaan..
 

DeletedUser290

Guest
Hei, en tiedä onnistuuko minulle viestintä pelissä, kun ei ole tainnut tulla minulle ja viestintä kohdassa lukee: "tulossa pian"?
 

DeletedUser309

Guest
niin,tuleeko tämä tuplana??
tableteilla ja i-padeilla ei taida noi viestit toimia..harmi sinänsä.
pelin ja varsinkin killan kanssa pelatessa noi viestit on hirmu tärkeitä.nim.merk.kokemusta on...
 

DeletedUser450

Guest
Minäkin haluaisin liittyä kiltaan. Mullakin on Android. Ohjeesta luin että jostain maailmanlaajuinen pitäisi löytää kutsu jos on kutsuttu. Vaan eipä sellaista kohtaa löydy.

Mutta päivitysten myötä viestien lähetys näyttää onnistuvan.
Tai sitten vaikutti kun rekisteröidyin tänne foorumille samalla nikillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser121

Guest
Morjesta!

Latasin pelin tabletille ja kiinnostuin pelistä välittömästi...peli tuntuu oikein mieleiseltä.
Olen aina pitänyt strategiapeleistä. Mielestäni olen ymmärtäny pelin idean oikein hyvin vaikka en olekkaan mikään mestari pelaaja ikinä ollutkaan. En oo meinaan ikinä omistanut esim. "Pöytäkonetta" joten en ole ollut mikään "pelaaja".
Perus konsoli ja nhl ;). Olen koittanut peliä pelaa niin aktiivisesti kuin suinkin töiltä ja lapsen kasvatukselta kerkeän..

Eli siis.
Toivoisin saavani pelikavereita/tovereita :D "klaania?" jossa pelata ja pelaajia joilta saa hyviä neuvoja ja tukea.
Painotan että käyn töissä ja olen perheellinen..mutta pyrin pelaamaan niin aktiivisesti kuin suinkin kerkiän..
Jos haluat minut "jengiisi" pelaamaan ethän menetä hermoja jos en jotain osaa/tiedä ja en aina kerkiä pelaamaan..
Tervetuloa Kiltaamme Pyrstöntähti.
 

DeletedUser610

Guest
Morjesta!

Latasin pelin tabletille ja kiinnostuin pelistä välittömästi...peli tuntuu oikein mieleiseltä.
Olen aina pitänyt strategiapeleistä. Mielestäni olen ymmärtäny pelin idean oikein hyvin vaikka en olekkaan mikään mestari pelaaja ikinä ollutkaan. En oo meinaan ikinä omistanut esim. "Pöytäkonetta" joten en ole ollut mikään "pelaaja".
Perus konsoli ja nhl ;). Olen koittanut peliä pelaa niin aktiivisesti kuin suinkin töiltä ja lapsen kasvatukselta kerkeän..

Eli siis.
Toivoisin saavani pelikavereita/tovereita :D "klaania?" jossa pelata ja pelaajia joilta saa hyviä neuvoja ja tukea.
Painotan että käyn töissä ja olen perheellinen..mutta pyrin pelaamaan niin aktiivisesti kuin suinkin kerkiän..
Jos haluat minut "jengiisi" pelaamaan ethän menetä hermoja jos en jotain osaa/tiedä ja en aina kerkiä pelaamaan..
Moikka, meillä laamoissa rento tiivis tunnelma, kokeile! :)
 

Wilson

Tuore kasvo
Hieno homma. Opiskelen tätä foorumia just ja klikkasin huvikseni nappulaa "uudet viestit". No sieltähän pamahti heti tää tuorein 2014 viesti...
Aaaappuuuuuuvaa!
 
Ylös