Forge of Empires Kesätapahtuma 2015:n odotuskilpailu

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser412

Guest
Paras vaihtoehto saada piilopaikkoja, mutta jos katsotaan uusista jutuista se olisi basaari. timu kulttuuri rakennuksia pari kappaletta olisi ihan ok. Basaari kooltaan on vähän liian suuri, että se olisi oikeasti hyödyllinen. Sen takia valitsen mieluummin piilopaikat, kun niistä on hyötyä kokoajan. :)
 

DeletedUser413

Guest
Mä haluan kanssa piilopaikan, se tuo sopivasti liikkumavaraa tuohon sotimiseen.. mulla ei ole vielä yhtään :(
 

DeletedUser329

Guest
Vastaus: Basaari - ja mulle!!!

Basaaria pitää työstää kunhan yövieras muistaa ryöstää ;)
- Vanha Foe-viisaus: AJP

eli Basaari

- sopii monipuolisuutensa takia parhaiten juuri minulle :) Kulutan Basaarin kyllä puhki jo vuodessa, mutta luotan huollon laatuun. Kerään tuotannot aamulla ja palatessani työstä. Iltapelin aikana kavereita tukiessani ja sotiessa menee aikaa n. 2 tuntia, jolloin tuotan killalle valtaa tuplasti. Viikonloppuisin on helppo tuottaa mitaleita, ja pitkillä matkoilla ajaessani on minulla käyttöä nimenomaan tutkimuspistetuotannolle. Jos kolikoiden ja tavaroiden keruussa hyväksytään historiallisten rakennusten tuotantobonukset, saan ylijäämäbonukset käytettyä hyväksi vain Basaarin avulla. Mikä kaikkein tärkeintä, sikäli kun Basaari on ryöstettävissä, voin tuottaa Basaari-iloa myös jokaiselle uskaliaalle lähinaapurille :D


Basaari ei ole pilalla kunhan yövieras muistaa käydä mun pihalla!
 

DeletedUser185

Guest
Kesä 2015 odotuskilpailu

Vastaus: Haluaisin palkinnoksi mahdollisimman pieneen tilaan mahtuvaa onnellisuutta kaupunkiini, joten Hologrammiareena olisi paras palkinto minulle.

Terv. LadySammy
 

DeletedUser

Guest
Basaari, koska se sopis kyllä upeasti kylään henkensä vuoksi :p
 

DeletedUser297

Guest
Basaari, piilopaikka, viisaudentemppeleitäkin huolisin, enemmän tekemistä peliin olisi kiva saada, enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa mitä "satoa" korjaa, eihän tämä pelkkä "farmi"-peli ole, eihän...? ;)
 

DeletedUser415

Guest
No Basaari tietenkin kiinnostaa eniten ja samat jaaritukset kuin muillakin...monipuolisuus etc. :D
 

DeletedUser163

Guest
Basaari

Basaaria kannatan, koska sillä näyttää olevan täällä jo liuta muitakin kannattajia.
Voittajien puolella hyvä olla 8)
 

DeletedUser418

Guest
Basaari olisi kaikkein mieluisin minullekin. :)

Monipuolinen, uusi rakennus ja hauskimman näköinen.
 

DeletedUser366

Guest
Tapahtuman rakennuksista Bazaari ! Killalle saa hankittua arvovaltaa, mutta jos palkinnoksi saa mitä tahansa niin piilopaikkaa parempaa ei ole.! Onnetar ei petä koskaan! <3
 

DeletedUser3

Guest
Kilpailu on päättynyt!

Onnetar suosi seuraavia pelaajia:
1) Peeve
2) timo66
3) röppänen
4) JMN1
5) wescu
6) Emma2429
7) godfather-78
8) kentti
9) karhunkaataja
10) Slayetr 1

Onnea voittajille!
 
Ylös