Forge of Empires täyttää 2 vuotta

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser3

Guest
Arvon pelaajat

Tänään 12.3.2015 suomenkielinen Forge of Empires täyttää 2 vuotta. Tässä ketjussa voit yleisten onnentoivotusten lisäksi jakaa myös parhaat muistosi vuosien varrelta.
 

DeletedUser366

Guest
Onnittelut FoE Suomi! On kyllä mahtava peli käyttää täälä työaikaa. Muutaman työntekijän kanssa tätä väännetään ja on kyllä pakko sanoa että mukava aivot narikkaan peli :) Vielä kun timanttien hinnat olisi hivenen järkevämpiä niin niitä voisi hankkia. Nyt jos ajattelee että 40tp maksaa 2000 timanttia niin tarkoittaa 20€ kahden päivän eteneminen. :( Uskaltaisin sanoa että mikäli tuolla samalla 20€ saisi viikon etenemiset eli n. karkeasti 7000 timuu niin siihen käytettäisiin rahaa aivan eri määrä :) Kehitysideastana vaan.
 

DeletedUser183

Guest
Onnea Foe 2 v., olet jo taapero-iässä!
Yksi ehdottomasti huippuhetkistäni pelissä oli, kun hankin tehtävän vaatimaa onnea rakentamalla ja purkamalla obeliskia eestaas. -ja hupsis, sinne katosi vahingossa juuri futistapahtumasta vaivoin hankkimani ainokainen kunniagallerianikin obeliskin sijaan. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser337

Guest
Onneksi olkoon! Oon viettäny pelin parissa bout puoli vuotta ja oon tykänny pelailla. Paras kokemus oli joulutehtävien aikaan jolloin voitin arvonnasta makeiskaupan jonka pystyin uppimaan tehtävien lopuksi isoksi kaupaksi ja vielä juuri avaamalleni uudelle aikakaudelle :D
 

DeletedUser344

Guest
Vai että jo kaksi vuotias!
Aloitin pelaamaan vasta viime joulukuussa, eli tulee pikkiriikkiset kolme kuukautta täyteen ihan piakkoin, joten en ole vielä ehtinyt kasata yhtä paljon pelikokemusta ja muistoja kuin muut. Oli kyllä ihan oma kokemuksensa aloitella peliä samaan syssyyn talvieventin kanssa, paljon paljon tekemistä ja mukavasti lahjatavaroita auttamaan alkuun. ;)

Onnea kaksivuotiaalle!
 

DeletedUser368

Guest
Paljon onnea! Ei niin sotaisa vaan antaa myös aikaa rauhoittua ja katsoa kaupungin kehitymistä
 

DeletedUser126

Guest
Onnea paljon, jo reilusti yli vuosi yhteistä matkaa takana. Uusia aikakausia odotellessa… Kausitapahtumat on kyllä ihan parhaita, kun niistä saa välilä aika hyviäkin palkintoja.
 

DeletedUser347

Guest
Onneksi olkoon , itse pelannut vasta vähän aikaa, ei vielä isompia kokemuksia
 

DeletedUser155

Guest
Onneksi olkoon! Mukavia muistoja löytyy eri tapahtumien ajoilta, pääsiäistapahtuma ja jalkkistapahtuma olivat erityisen mukavia. Naapurustocupin voittaminen oli hienoa!
 

DeletedUser369

Guest
Onnittelut täältäkin FOE-tiimille ! erityisiä hyviä muistoja on joulutapahtumasta, joka piristi kivasti normipelaamista. Lisää vaan näitä !
 

DeletedUser61

Guest
:confused:
Huh, en ihan alkuun kerennyt, puolitoistakuukautta myöhässä...Pääsiäisenä tulee se kaksivuotta täälläkin täyteen:)

Peli on antanut paljon myös uusina tuttavuuksina. Onhan se kauoungin kehittäminen ja rakentaminen ja tietysti naapurien vetäminen pataan se juttu, mutta kiitos teille ystäväni: Olette mahtatavaa seuraa ja annatte välillä aiheen kunnon nauruille :D

Suurin kiitos pelin yläpitäjien kera kuuluu Kauplaivaston mahtavalle porukalle, ei ilman teitä täällä tahkottais, olis kehitytty riisinjyvästä perunaksi♥ Saatika päästy näin pitkälle... Kyllä se vaan niin on, että hyvä porukka joka auttaa toisia on kaikkien etu:cool:

Onnea kaikille mukana oleville ja FOE:lle!
 

DeletedUser291

Guest
Onnea Forgelle! Vain puoli vuotta peliuraa takana, mutta mukavaahan tämä edelleen on ja kiltakin on kasvanut siinä sivussa kuin itsestään.
 

DeletedUser219

Guest
2-vuotta Real Deal !

Onnea Suomi-Servulle !

Vapun jälkeen tulee itsellä vasta 2-vuotta pelin parissa täyteen !
Kivaa on ollut ja uskon että hauskaa riittää vielä tulevaisuudessakin :)

Ei muuta kuin kaikille mukavaa pelailua !

:cool: -Reha
 

DeletedUser299

Guest
Onnittelut Foe:n taustavoimille onnistuneesta ja koukuttavasta pelistä. Samoin onnea niille jotka jaksavat edelleen pelissä mukana. Muutamille Foe:n liian tosissaan ottavalle toivotan henkistä kasvua ja itseensä menemistä, jos vaan mahtuu.
 

DeletedUser370

Guest
Onnittelut!! Olen aloittanut pelaamisen ihan vastikää ja vaikka tämä alkukausi tuntuukin kovin hitaalta etenemiseltä niin samalla oppimista on paljon, joten ei tule aika pitkäksi. Ja onneksi on paljon muita avuliaita pelaajia, niin pystyy heti kysymään ja saa apua asioihin jotka ei ihan ole ymmärrettävissä. Muistorikkaimmat kokemukseni tämän pelin kanssa, eivät siis ole kovin isoja koska niin vähän aikaa vasta pelannut, mutta ensimmäinen killan ulkopuolinen markkina ostos, jonka olin toisen pelaajan kanssa sopinut erillisesti oli magee kokemus. Ja se et heti voitin ekan PvP kisani :D Et kaipa mä sitte jotain olen tässä oppinutkin. Kiitos upeesta aivot narikkaan pelistä!
 

DeletedUser371

Guest
Olen muutaman kuukauden pelannut tätä peliä.naapuri ehdotti ja koukussa ollaan.todellakin aivot jää narikkaan kun alkaa tätä pelaan ja opetteleen kaikki niksit.niitäkin tulee koko ajan uusia vastaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser372

Guest
Onneksi olkoon ! Mahtavaa on ollut pelailla jo pidemmän aikaa ja hauskoja tapahtumia on!
 

DeletedUser185

Guest
Onnittelut ! Olen sinnitellyt mukana jo kauan ja nykyään rakentelen päivittäin kaupunkiani. Hienointa oli jossain kilpailussa oppia, miten kuvankaappaus tehdään. Siinä auttoivat avuliaat kanssapelaajat. Kiitos vielä kerran siitä ! Pidän erityisesti yhteistyöstä ja "kaverisuhteista" pelissä silti pysyen nimettömänä haamuna. Kanssapelaajista tietää vain pelinimen ja tunnuskuvan, joka luo mielikuvan toisista mukanaolijoista. Tilankäytön järkeily on myös mukavan haastavaa. Negatiivista on joidenkin pelaajien käyttämät "pilkkusanat". Mielestäni ne eivät kuulu minkään pelin henkeen.
 

DeletedUser

Guest
Onnittelut! tämän pelin pelaamisesta ja 600pisteen saavuttamisesta luvattiin '450 bird coins' eipä muuten palkkiota ole näkynyt. jännityksellä odottelen mitä tämä osallistuminen kannattaa mahtaa pitää sisällään.
 
Ylös