Alcan toiminta

Bialoipokku

Tuore kasvo
Mulla Alca on tasolla 8, joten sen pitäisi tuottaa 6 sotilasyksikköä 24 tunnin välein. Yksiköiden tyyppi valikoituu satunnaisesti yksiköistä, joita voin tuottaa kaupungissani. Tässä tapauksessa progressiiivisen ajan yksiköitä. Sotilasrakennuksia ei tarvitse olla rakennettu kaupunkiin. Näin olen asian ymmärtänyt. Olenko oikeassa?

Siirryin 3 vuorokautta sitten progressiiviselle aikakaudelle, enkä ole saanut yhtään tuon ajan yksikköä Alcan kautta. Sama juttu oli teollisella aikakaudella. Strategiani on nimenomaan nostaa Alcaa ja näin välttää sotilasrakennuksien rakentamista.

Missä vika?
 

Bialoipokku

Tuore kasvo
Sama trendi jatkuu edelleen. Lisäksi saan kaupungin ulkopuolisista tapahtumista ilmoituksia 2-kaistaisella tiellä. Minulla ei ole 2-kaistaisia teitä kaupungissa.
 

Mr.Freshh

Community Manager
Alcatraz vaatii kyllä sotilasrakennuksia kaupunkiisi, sillä se tuottaa niiden perusteella satunnaisen valikoiman yksiköitä. Tämän rakennuksen avulla pystyt keräämään paljon enemmän yksiköitä, jotka eivät katoa kun sotilasrakennus poistetaan :)
 

Sarbinus

Tuore kasvo
Sama trendi jatkuu edelleen. Lisäksi saan kaupungin ulkopuolisista tapahtumista ilmoituksia 2-kaistaisella tiellä. Minulla ei ole 2-kaistaisia teitä kaupungissa.
Tuo 2-kaistaisten sattumat on kai joku bugi? Mulla muistaakseni niitä myöskin tuli foehelpperin ilmotuksiin vaikka ei kylässä niitä teitä ollu, päätin sitten vaan pitää yhtä palaa kylässä jatkuvasti ettei mene hukkaan hyvät sattumukset.

Jossain vaiheessa sitten loppui niiden tulemiset vaikka 2-kaistaisia pidinkin kylässä
 
Ylös