Community Managerin vaihtuminen

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser3

Guest
Arvon pelaajat

Aloitin Community Managerin uran suomenkielisessä Tribal Warsissa 21.7.2009, jossa jatkoin aina suomenkielisen Tribal Warsin sulkemiseen (huhtikuu 2016) saakka. Forge of Empiresin pelaamisen aloitin InnoGamesin sisäisessä betassa joulukuussa 2011, ja kun suomenkielinen Forge of Empires käynnistyi 1.3.2013 aloitin myös Community Managerina siinä. Elokuussa 2014 sain tarjouksen liittyä Tribal Warsin kehitystiimiin ja hoitaa siinä samalla Community Managerin tehtäviä. Forge of Empires jatkoi kasvuaan ja Community Managerin tehtävät alkoivat viemään enemmän aikaa. Halusin keskittyä Tribal Warsin kehitystyöhön täysiaikaisesti, joten siksipä tämä tiedote.

Viimeinen päiväni Community Managerina on perjantai 30. syyskuuta, jonka jälkeen Community Managerin viitta siirtyy uudelle Community Managerille. Uutena Community Managerina aloittaa myös suomenkielistä Tribal Wars 2:sta hoitava Mr.Freshh.

Kiitos Forge of Empiresin pelaajille kuluneesta kolmesta ja puolesta vuodesta, ja jos paikalla on tribalwars.fi:n vanhoja pelaajia, kiitoksia kuluneesta seitsemästä vuodesta.

Kerro mielipiteesi, kysymyksesi, huolesi & murheesi tässä keskusteluketjussa.
 

Mr.Freshh

Community Manager
Terve vaan kaikille!

Ensinnäkin haluaisin kiittää Nyxx:iä esimerkillisestä työstä. Tästä on hyvä jatkaa!

Itsestäni lyhyesti sen verran, että olen toiminut Tribal Wars 2:sen Community Managerina noin 2 vuotta. Olen varmaan melko tuttu hahmo niille jotka ovat siellä pelailleet. Forge of Empires on myös tuttu peli, joskin sitä on tultu enimmäkseen .en -maailmoissa pelattua.

Odotan innolla tulevaa tehtävää ja teihin tutustumista. Otan aina mielelläni palautetta/ehdotuksia vastaan, eli laittakaa ihmeessä viestiä jos on asiaa. Olen täällä juurikin sinua varten!

Terveisin,

Mr.Freshh
 
Ylös