Palauteketju: FoE Jalkapallocup 2016

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser3

Guest
soccer16_logo_forum.png



Aika on koittanut! Naapurustosi isännöi jälleen yhtä Forge of Empiresin tärkeintä turnausta. Mahtava turnaustapahtuma alkaa kesäkuun 9. päivä. Taitavat pelaajat saapuvat naapurustoosi kilpailemaan FoE jalkapallocupissa! Onko sinulla rohkeutta johtaa kaupunkisi voittoon rangaistuslaukauskilpailussa? Mikä on strategiasi? Pelaatko varman päälle ja saat kohtuullisen palkkion vai otatko isoja riskejä isomman palkinnon perässä? Päätös on sinun, valmentaja!

Käytä laukauksesi viisaasti ja kerää mahdollisimman monta kannua! Voit vaihtaa ne hienoihin tapahtumarakennuksiin ja muihin palkintoihin tapahtumakaupassa joka on auki 10. heinäkuuta asti.

Tiedote
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser295

Guest
PIdemmälle edenneille pelaajille palkinnot oli kyllä aika kuppaset. Ainut mitä oikeesti pelistä kannatti tavoitella oli viisaudentemppelit, rosvojen piilopaikat ja galleriat.. Toisekseen tää oli jo pari vuotta sitten nähty samanlaisena niin ei tästä kyllä mitään riemua saanu. Enemmän vois olla nää tapahtumat sellasia missä olis taidoilla enempi merkitystä eikä vain tuurilla. Sit ihan vaan jo pelin mekaaniikkaan liittyvä ongelma ni kun sai maalin ja painoi ok nappia niin aika hemmetin usein tuli painettua todennäköisyyden tuplausta vahingossa. Jo apinatkin ymmärtää että moisia käyttöliittymän suunnittelu mokia ei pitäisi olla. Pidemmittä puheitta ni olen aikapitkälti samaa mieltä kuin edellinen kommentoija.
 

DeletedUser412

Guest
Se on todennäköistä jotka lopussa ovat eivät palkinnot ole mitenkään erikoisia, koska suurinpirtein kaikki riittävät ovat jo. Valitusta tulee vain vaikka tämä on yksi kaikista paras tapahtuma kerätä ilmaisia galtsuja tai mitä tyypit haluaakaan. Itekin valittanut, että onkin paskaa mutta osalta sitten kun ilmaiseksi saa kaikki mitä haluaa tähän, että turhaa valitella.
 

DeletedUser492

Guest
Huono tai ainakin aika surkea tapahtuma. Palkinnot ihan mitättömiä eikä se pallo mene verkkoon, ei vaikka tekisi mitä. Jos jotain hyvää pitää sanoa, niin ei se ainakaan maksanut mitään. Eli kaikki se vähä mitä sai, oli puhtaasti kotia päin. Vaikka ei tuolta juurikaan mitään saanut. EI LISÄÄ tällaisia
 

DeletedUser493

Guest
Hiukan ristiriitaiset tunnelmat futistapahtumasta, toisaalta se oli ihan hauskaa kliksuttelua (kuten koko peli muutenkin) mutta toisaalta olisi toivonut jotain enemmän kuin pelkkää lottoarvontaa. Palkintojen hinta-laatu-suhde oli hiukan outo, joistain palkinnoista piti maksaa tolkuttomasti pokaaleja kun taas toiset olivat puoli-ilmaisia. Esim. 2000 mitalia 280 pokaalilla vs. 1 kunniagalleria 4000 pokaalilla (muistankohan oikein?) ei tunnu ihan tasapainoiselta.
Kehitysideana voisi ainakin kokeilla monipuolisempaa uhkapeliä, esim. käytä 10 laukausta kerralla jolloin voittotodennäköisyys kasvaa tms...
 

Jarmojan

Tuore kasvo
soccer16_logo_forum.png



Aika on koittanut! Naapurustosi isännöi jälleen yhtä Forge of Empiresin tärkeintä turnausta. Mahtava turnaustapahtuma alkaa kesäkuun 9. päivä. Taitavat pelaajat saapuvat naapurustoosi kilpailemaan FoE jalkapallocupissa! Onko sinulla rohkeutta johtaa kaupunkisi voittoon rangaistuslaukauskilpailussa? Mikä on strategiasi? Pelaatko varman päälle ja saat kohtuullisen palkkion vai otatko isoja riskejä isomman palkinnon perässä? Päätös on sinun, valmentaja!

Käytä laukauksesi viisaasti ja kerää mahdollisimman monta kannua! Voit vaihtaa ne hienoihin tapahtumarakennuksiin ja muihin palkintoihin tapahtumakaupassa joka on auki 10. heinäkuuta asti.

Tiedote
Mielenkiintoinen ja ajankohtaan sopiva tapahtumajakso kuten monet aikaisemmatkin tapahtumat. MUTTA tässäkin tapahtumassa niin kuin monessa aikaisemmassa tapahtumassa sekä kaikissa taistelujutuissa EI pelaajan taidoilla eikä taktisilla kyvyillä ole mitään mahdollisuutta "loistaa", koska peli automaattisesti tekee mitä haluaa ja ainakin minun mielestäni päin p.tä. Olisi todella mielenkiintoista, että edes jotenkin voisi itse vaikuttaa esim. kohdistaa jalkapallon potku maaliin minne itse haluaa, "kone" voisi tehdä myös vastavetonsa.
Samoin taisteluturnauksissa pitäisi olla mahdollisuus hyökätä itse valitsemallaan "joukolla" itse valitsemassaan järjestyksessä. Myös kaupankäynti on liian yksipuolista, pitäisi olla mahdollisuus myös ostaa pelistä ansaituilla "rahoilla" tarvikkeita ja materiaaleja. Killan varasto myös ihmetyttää, kun sinne voi vain tallettaa tavaraa, mutta ei ottaa käyttöön tarvittaessa, en ole ainakaan löytänyt sellaista mahdollisuutta. Jos käyttöön ottaminen olisi mahdollista, niin silloinhan killasta olisi jotain hyötyä ainakin aloitteleville pelaajille, kun "isommat" auttaisivat pienempiä. Paremmin kehittyneissä peleissähän tällainen mahdollisuus on. Jos peli ei kehity tuohon suuntaan, niin minun mielenkiintoni tämän pelin pelaamiseen hiipuu....
 

Jarmojan

Tuore kasvo
Ps. palkinnot eri turnauksista voisivat olla pelaajan edistystason mukaisia, että niistä olisi jotain hyötyä.
 
Ylös