Pelin lataus ym muut ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser137
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser137

Guest
Tervehdys.

Olen tässä nyt kiltani jäseniä motivoinut sekä kiilotellut melkein tunnin ja en ole edes vielä loppuun saakka päässyt. Tuskaisen hidasta touhua. Peli jää latailemaan sivuja ja välillä latauksen kestot jopa yli 30s reilusti.

Myös kylien rakennusten ilmestyminen ruudulle kestää tolkuttoman pitkään. Palaa hermo vähitellen.

En ole ainoa, joka painii kyseisten ongelmien kanssa eli nyt homma kuntoon kiitos. Kyseinen ongelma on ollut melkein alusta saakka tässä pelissä. Ei kovin käyttäjäystävällistä ;)

Peli myös kaatuilee ajoittain.

Tässä suora palaute ja muutkin voivat antaa aiheesta palautetta niin saadaan tämäkin peli toimimaan pelaajien kannalta jouhevasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser

Guest
Juu sama homma, luulenpa että tää on aika yleistä, koska mun koneessa ei pitäis olla mitään vikaa, se on pelikone sekä päivitän usein.. Muut pelit ei kaatuile näin, mutta mulla auttoi jonkun verran kun otin pois chromen tuplaflashin ja käytän siis vaan chromen sisäistä flashia.. Muut selaimet kaatuilee ihan samalla lailla, sekä ovat hitaita. Chrome on nopein.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser3

Guest
Hidastumisongelma on tiedossa. Se ilmenee varsinkin jos vierailee useissa isoissa kaupungeissa. Kyseessä ei ole sinällään bugi, vaan Flashin ominaisuus. Tähän kehitetään ratkaisua koko ajan.

Tilannetta voi koittaa helpottaa ottamalla asetuksista pois käytöstä sekä animaatiot muiden pelaajien kaupungeissa että savuanimaatiot.

Itse pelatessa olen havainnut Chromen ja Chromen oman Pepper Flashin parhaaksi ratkaisuksi.
 
Ylös