Pelin säännöt

HokiJolle

Tuore kasvo
Hei, Lukasin tuossa pelin säännöt ja aika paljon siellä on asiaa. Mielestäni todella hyviä juttuja paljon, jotta peli pysyy rehtinä ja mielenkiintoisena. Kysymys varsinkin näihin tupla/tripla ties kuinka moneen profiilin käyttäjiin, kuinka näitä valvotaan vai pystytäänkö mitenkään valvomaan ? Olen ollut käsityksessä ettei niitä voida mitenkään valvoa. Tämä on kumminkin aika iso asia jos halutaan että tällä pelillä on tulevaisuutta. Mulla on yksi tili jota käytän päivittäin ja se riittää, mutta kyllä pidempään pelanneena ja paljon muiden toimintaa seuranneena huomaa väistämättäkin samoja pelaajia eri nimien takana. Haluasin kuulla ylläpidon näkemyksen asiaan ?? Haluatte niitä kehitysideoita, niin kehittäkää tästä pelistä tasavertainen. Vai onko ookoo että mä teen meidän koko suvulle omat profiilit ja halinnoin kumminkin itse niitä ? Koska tätähän täällä tehdään. Sen kitkeminen pitäisi olla teidän kehitysportaalissa numero 1 ja se luo tälle pelille jatkossa arvoa.
 

MarkoH

Tuore kasvo
Omista 3 rantarakennusta ja ohje kertoo, että kanaalisilta on sellainen, no ei ole. Hyvät on säännöt ainakin.
 
Ylös